Direktlänk till inlägg 18 september 2008

Tips till MM

Av Helena Rehnström - 18 september 2008 15:54

Urk ligger sjuk sedan förra helgen. Inge kul. Hade högsta febern på säkert 10 år igår.


Nån som har tips på Teman till MM? Det skall tydligen jag hitta på och jag kan säga att inspirationen är noll, samt verkar allt vara kört i 17 omgångar :(


Tips? 

 
 
Ingen bild

Helene J

18 september 2008 20:05

Det jag saknar i MM är hemmo-hos-reportage hos uppfödare. En annan idé är att bjuda in utländska uppfödare att presentera sig i MM. De kan skriva texten själva, förslagsvist på engelska som sen översätts samt bifoga foton på sina marsvin.

Helene

 
Kicki W

Kicki W

19 september 2008 08:21

Om du skulle våga dig på ett riktigt hett ämne - SVAMP! Vi är väl fler och fler som börjar misstänka att det många kallar för svamp egentligen är ringorm... Det finns säkert en hel del som skulle kunna skriva lite i ämnet.

http://westerdahl.bloggagratis.se

 
Ingen bild

imargos

19 september 2008 13:02

Kicki! Håller helt med! Problemet är att folk vågar inte skriva. Jag tycker det är helt okej om folk skriver en artickel anonymt om man inte vågar! bättre man delar med sig av kunskap erfarenheter. Önskar även att folk FOTADE lite mer på sjukdommar och annat som folk vill ha mer kunskap om men inte vet hur det ser ut. Helene! Hemme ahos kommer dra igång nästa nummer! :D Har varit på tapeten ett tag :D

 
Iskra/Diana

Iskra/Diana

20 september 2008 19:19

Varför inte ha tips och råd om vad hemapoteket bör/ska innehålla och hur det ska användas?
Eller fotograferingstips? Helena, Du är ju själv skitduktig fotograf!

http://artemis.bloggagratis.se

 
ulle

ulle

26 september 2008 22:27

Jag kan gärna skriva om ringorm, samt skicka in en del riktigt "grose" bilder...men orken?????

http://ulles

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Rehnström - 3 september 2010 08:29

Längesen jag skrev nu. Har gjort en massiv uppdatering på hemsidan i dagarna. I oktober kommer ett gäng djur flytta till uppfödare i Spanien och det skall bli kul! Flera kullar väntas snart, och jag hoppas att jag kommer hinna med att uppdatera hem...

Av Helena Rehnström - 8 mars 2010 07:49


Det börjar dra ihop sig nu med mitt bygge. Den stora flockburen är stommen klar och nu skall den slipas målas och läggas våtrumsmatta och avlopp i. All el lampor, uttag, köks och utebelysning är uppe :D Mitt vattensystem kommer förhoppningsvis med  p...

Av Helena Rehnström - 30 november 2009 14:27

Va längesen jag skrev igen. Har kommit ifrån hemsida och bloggande ett tag. Men hoppas vara i full gång i januari igen. Det är svårt att fotografera när det är mörkt när man kör till jobb och mörkt när man kör hem :( Den här årstiden sätter sina sp...

Av Helena Rehnström - 28 oktober 2009 11:17

Idag skall vi sätta upp lysrörsarmaturer i bygget. Även fin vitmålad taklist är uppsatt och det gjorde stor skillnad. När vi satte skivor på väggar och tak så insåg man att man nog omöjligtvis skulle finna en rät vinkel i hela byggnaden. Alla skivor ...

Av Helena Rehnström - 19 oktober 2009 13:10

Man börjar se en ände på bygget av nya djurhuset. NU är tak och väggar klara  och elen skall dras nästa helg , samt sen är golvet kvar och sen kan jag äntligen börja på inredningen!!   Hoppas ha några djur inflyttade inom en månad! :D Ganska ...

Ovido - Quiz & Flashcards