Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Helena Rehnström - 20 oktober 2008 08:34

Ganska nöjd med resultaten i Borås. Kände ju att jag inte riktigt hade nånting att anmäla så man hade ju inte så mycket förväntningar. Lite förvånad dock att det gick bättre för Panorama är Gucci, med tanke på att han är mycket bättre i både färg och teckning m.m menmen... Panorama blev 2/4 i klassen nonself golden roan och fick CK. CK fick Oxå Malibu Beach i championklass, och Vally gjorde debut i skinny junior och fick 88p och CK. :D Troll blev BIR_R junior och fick 89p och CERT. Ymer fick CERT och jag hade Exodus med mig för första gången och han blev 1/3 med CERT Och blev BIR :D

Hade en trevlig dag, trots mycket mycket folk, liten lokal och lite migrän och svimvarning i värmen imellan åt. Har fått en petkull efter att en hane tagit sig ut ur uteburen i somras och knölat sig in i honflocken i en minimal grop i gräset under kanten på min stora utebur... ja sånt händer. En lakelandhane, en satincrested DE golden hona och en Self de golden hane. Jättesöta :D Samtliga är till salu och  kommer bilder på under dagen. EN hel del djur har flyttat under helgen och jag önskar alla lycka till med dom :D



Ovido - Quiz & Flashcards