Direktlänk till inlägg 8 december 2008

Trevlig helg!

Av Helena Rehnström - 8 december 2008 08:13

Har haft en kul, trevlig och innehållsrik helg. I lördags var jag och Annelee på utställningen i Rävlanda. Jag kan nog känna att blev några av mina bästa resultat på en och samma utställning och är jättenöjd! 

Oops Good looking blev Bir junior reserv, Valley som gjorde utställningsdebut blev BIR junior med CERT och blev BIS4 junior!! 

Exodus tog sitt 3e raka Cert och blev  Champion!! 
Troll blev BIR-r fick sitt 5e Cert och kan nu utöka titeln till Nordjrv-08 Sch Nch!! 
Ymer blev BIR med CERT och blev BIS6 Very HappyVery Happy 


Tack för trevligt ressällskap Annelee!


Söndagen var det höhämtning på schemat och Anki kom hem till mig vid 10 och vi körde neråt Hörby hållet. Vi fick lastat transporten med något av det bästa hö jag sett!! Känns helt underbart att ha fått tag i så udnerbart hö. Det blev en tripp förbi Maria, Oops och lämna och hämta djur, där stod även Susy och Veronica hemma och det var trevligt att träffa även dom :D sen bar det av mot fam Bengtsson där vi skulle hämta lite teddys dom hade fått med sig från utställningen i danmark. Vi blev bjudna på fika och titt på djuren, tusen tack för det!!. Sen bar det iväg till syrran och lasta av hö samt hem till Anki och lasta av, och slutiligen hem till mig igen. Trött men mycket nöjd med hö och dagen var jag när jag kom hem till slut. Tack Anki för en trevlig dag och ressällskap! 

 
 
Anna

Anna

8 december 2008 20:11

Grattis till de jätte fina utställnings resultaten!

http://starlightsmarsvin

 
Kicki W

Kicki W

12 december 2008 12:57

Skönt att det är fler som har mycket att göra såhär i slutet av december ;-)...

En stor kram till dina fina framgångar för dina lika fina grisar!

http://westerdahl.bloggagratis.se

 
Janne

Janne

12 december 2008 19:28

Strt tillykke med de flotte resultater. Dine dyr er bare så smukke :-)))
Knus Janne

http://dias-opdr.dk

 
Ingen bild

Imargos

15 december 2008 10:21

Tack!! :D:D:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Rehnström - 3 september 2010 08:29

Längesen jag skrev nu. Har gjort en massiv uppdatering på hemsidan i dagarna. I oktober kommer ett gäng djur flytta till uppfödare i Spanien och det skall bli kul! Flera kullar väntas snart, och jag hoppas att jag kommer hinna med att uppdatera hem...

Av Helena Rehnström - 8 mars 2010 07:49


Det börjar dra ihop sig nu med mitt bygge. Den stora flockburen är stommen klar och nu skall den slipas målas och läggas våtrumsmatta och avlopp i. All el lampor, uttag, köks och utebelysning är uppe :D Mitt vattensystem kommer förhoppningsvis med  p...

Av Helena Rehnström - 30 november 2009 14:27

Va längesen jag skrev igen. Har kommit ifrån hemsida och bloggande ett tag. Men hoppas vara i full gång i januari igen. Det är svårt att fotografera när det är mörkt när man kör till jobb och mörkt när man kör hem :( Den här årstiden sätter sina sp...

Av Helena Rehnström - 28 oktober 2009 11:17

Idag skall vi sätta upp lysrörsarmaturer i bygget. Även fin vitmålad taklist är uppsatt och det gjorde stor skillnad. När vi satte skivor på väggar och tak så insåg man att man nog omöjligtvis skulle finna en rät vinkel i hela byggnaden. Alla skivor ...

Av Helena Rehnström - 19 oktober 2009 13:10

Man börjar se en ände på bygget av nya djurhuset. NU är tak och väggar klara  och elen skall dras nästa helg , samt sen är golvet kvar och sen kan jag äntligen börja på inredningen!!   Hoppas ha några djur inflyttade inom en månad! :D Ganska ...

Ovido - Quiz & Flashcards