Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Helena Rehnström - 17 maj 2008 21:18

Jag kan knappt tro det är sant!! Det jag aldrig trodde jag skulle få va med om har hänt! Ett av mina djur har blivit BIS1 junior!!!! Elaka vännerna höll inne med informationen och överaskade mig med det när jag hämtade djuren...hihi...vänner det va!! ;P;P;P TUSEN tack för hjälpen att visa mina djur! Guld värt för mig!! (synd bara man inte var med när det gick så bra...haha) Gin och Scandal blev dessutom 2a bästa uppfördargrupp!! Klaire blev BIRjr-r skinnyjr med cert!

Kan säga att tårarna sprutar lite för tillfället dels av lycka och dels för Flash (igen) för finare present kunde jag inte få än att hans dotter blev BISjr idag!!! 

Av Helena Rehnström - 17 maj 2008 10:11

Älskade, finaste Flash somnade in o går kväll. Jag tror att han fick nån slags hjärnblödning eller liknande. Han verkade bättrasig lite på förmiddag efter medicinering och gräs å grönt, men det var nog bara kortvarigt. Han somnade in strax efter jag kom hem på kvällen. Hålet han lämnar i mitt hjärta är gigantiskt och känns för tillfället omöjligt att fylla igen :´(

Ovido - Quiz & Flashcards