Alla inlägg den 9 november 2008

Av Helena Rehnström - 9 november 2008 19:27

I torsdags började jag få ont i Halsen IGEN. Fick lite panik och kännde att jag pallar inte få en 4e runda sjukdom innan jag ens hunnnit bli frisk från dom gamla. Fick meddela Angelika att jag inte skulle åka med (fick prioritera MIG för en gång skull) och go som hon är så erbjöd hon sig ta med och visa några djur åt mig. (KRAAAAAAAM) 4 djur åkte med samt 2 levdjur. Angelika o fam Bengtsson och visade mina djur och det gick superbra. Farovia fick CERT, Musse (Uspeh) fick CK, Gucci hade bitt precis 5 mån och gick i senior för första gången! Det blev ett CERT Och lysande kritik :D:D:D Troll blev BIR-j skinny med CERT :D:D:D Super glad!!! FIck även hem O´rakel. Hon har blitt parad med Nick-klick :D EN ny skinnygosse flyttade oxå hem. En gosse mellan Sch Teklas Jessie och min Fabian. Söt Himmy skinnypojke :D ÄR efter med hemsidan men skall försöka uppdatera nu i början på veckan. Har några nya kullar och nya till salu djur som skall ut. 

SUPER mycket kramar till Angelika, Åsa och Marica för att ni ställde upp för mig!!! Ni e underbara!

Ovido - Quiz & Flashcards