Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Helena Rehnström - 2 mars 2008 08:01

Det var en trevlig utställning igår. Många goda skratt med trevliga folk och goda vänner, bra annordnad utställning osv...Jag kom ju lite sent eftersom jag tog tåget, och direkt när jag kom så skulle ALLA mina djur upp..hihi En halvtimme senare så var mina djur färdigbedömda och jag genomsvett...haha, hade jag kört bil hade jag nog vänt hem redan då ;) Fabian blev BIR-R med CERT , men jag visste ju att han inte hade nån chans i BIS finalen ;) Olivia vann sin klass med CERT och blev således Svensk Champion äntligen!! Hon ha haft 5 cert innan, men bara ett Seniorcert. Ove vann sin klass och fick CERT :D:D:D, jag hade bara 5 djur med mig så jag är nöjd med utgången. Har fått hem en sockersöt goldenflicka!! TACK Jenny ;)!!! Idag skall jag möta J från DK i Helsingborg och lämna över lite djur som jag tog med ner, samt åker lite av mina egna djur. Angående bantning och hålla igen..hmmm har gått skitbra tills igår då det gick mindre bra....jag åt en "Piiiiiip" och "Piiiiiip" och efter maten blev det "Piiiiiiiiip" samt innan vi åkte hem så stannade vi och åt "Piiiiiiiiiip", och så blev det lite "Piiiiiip" på tåget!! :( MEN MEN nya tag i dag ;) Vågen visar iallafall ändå 1,5 kg ner sen i torsdags så den har nog fattat vad jag tänkt mig ändå ;)

Ovido - Quiz & Flashcards