Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Helena Rehnström - 19 mars 2008 11:09

Till alla er som följt och stöttat under resans gång, så kan jag meddela att Finaste, älskade, underbara Aethra nu kan konstateras som nästan fullt återställd!!! Hon är utam medicinering sen ett tag tillbaka och har nått till baka till sin fulla vikt! Många tyckte jag var en idiot som inte av upp på henne och tog bort henne istälet, men det fanns bara inte som ett alterna tiv. Det fanns aldrig något "jag vill inte leva mer" ögonblick från henne och överlycklig och tacksam för hjälp med att äta när hon hade det svårt att lösa det själv...och då bara kämpade man på... Till min stora glädje då så har jag ju mitt lilla hjärta kvar!!


Av Helena Rehnström - 19 mars 2008 00:57

Det gick ganska bra i Kallhäll på utställningen. Globen och melodifestivalen finalen var kanon!! Skriver resultat osv senare. Sparta fick bebbar igår. 4 st varav en dödfödd hane på 100 gram, en black/cream hane och en black/golden hane på 110 resp 120 gram och en ...choklad flicka!! på 110 gram! Mamma och bebbar mår bra. CHokladflickan ser väll ut att stanna, gossarna blir till salu. Bilder kommer snart...Må väl!


Ovido - Quiz & Flashcards