Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Helena Rehnström - 7 mars 2008 18:35

Ikväll är både Golden-hunden och labrador-hunden väldigt billiga!!! grr... Jag var ute och mockade till hästen....ett jobb som tog max 15 minuter ikväll...går mot huset och öppnar dörren för att släppa ut och kissa vovvarna när man ändå var uteklädd....Mira ylar när hon springer ut :S:S:S ett ljud hon ofta gör när hon ätit (läs stulit) stora mängder torr mat på kort tid...tänkte vad FN har hon ätit!!!! :S:S:S jag har deras foder i tunnor jag knappt kan öppna själv (pga tidigare stölder) gick in med dom och ser.....IHHHHHH,,,, Dom har varit upp och klängt på en möbel och vällt min böööööööl....säck med Pretty Pets!!! För er som inte är familjär med detta foder så är det väll det dyraste man kan skaffa sig. I allt kämpande med Aethra så provade jag alla möjliga kombinationer av foder. Köpte en liten påse Pretty pets i lösvikt på mitt foderställe för att prova...jag VET ju att det är ett hur bra foder som helst, men PRISET :S:S:S....till min stora förtjusning så gillade Aethra dom "röda bitarna" och åt dom med god aptit. Dom "röda" bitarna är ju såklart dom bitar som man inte hittar så många av i blandningen...men jag köpte och köpte...Fick en flipp och fick för mig att det skulle jag blanda i min vanliga kraftfoderblandning.....så jag körde till Zoo giganten..(bara det är hur sjukt som helst när det finns närmre) massa mil...och köpte en säck...HURRA!!! 800 kr för ynka 9 kg...MEN vad gör man inte för sina älsklingar...det är bara att mässa "det är ett PRIVILEGIUM att va djurägare", "det är ett PRIVILEGIUM att va djurägare", "det är ett PRIVILEGIUM att va djurägare"....

 OCH nu till historiens början så var det då denna säck...som jag så klart tagit sparsamt av....som mina retrievrar haft "Ät hur mycket du vill Buffé" i!!.... jag är inte BITTER!!!! grrrrrrrrrrr (andas i brun pappåse)

Hoppas dom är mätta och glada, för det lär dröjja innan dom får mat nästa gång...(onskefullt skratt) 


Well well...laddar för att ringa upp, hela nästa månadslön, för att rösta på Mattes underbara gump, i Lets Dance ikväll, så klart!! 


Baika har öppnats en aning och jag bara längtar efter bebbsingar!!


Ha en underbar fredag kväll!!!!




Ovido - Quiz & Flashcards