Alla inlägg den 21 april 2008

Av Helena Rehnström - 21 april 2008 08:10

Är lite på efterkälken med skrivandet igen, men har jobbat mycket. Var på Kristianstad uställningen i helgen och det var mycket trevlig. Vännen Vickan var nere på besök, och det var megatrevligt. Jag hade inte så mycket att ställa, för många går med hane eller har fått ungar eller så så jag fick plocka ihop lite ditt och datt och anmäla. Hade anmält Fabian i championklass men han har varit ute så mycket nu att han fick va hemma och vila. Allt åkande och damer har gjort att han tappat sig rätt mycket och visar sig vara väldigt svår att få upp i gen, så han fick semester i helgen och va hemma och vila med sina flickor. Bullertina vann sin klass och fick Cert i allafall och min golden hona Obsessions Amber flame  blev 1/3 och fick Cert :D I natt hade min goldenhona Beautiful dawn fått 4 fina lakeland bebbar i golden. 2 hanar och 2 honor. Pappa är Teklas Brand av isfolket. Fina, stora rejäla bebbar :D Jag kommer att fota dom och även ta nya fototn på diverse till salu djur förhoppningsvis i kväll. Har mycket till salu nu och får ta tag i hemsidan lite. 

Ovido - Quiz & Flashcards