Alla inlägg den 27 april 2008

Av Helena Rehnström - 27 april 2008 07:40

Var på en väldigt trevlig utställning i Rävlanda igår! Helt kanon att kunna ha sovmorgon, köra kl 11 och ändå va tillbaka i samma tid som vanligt!! Hade varit kanon om det gick undan lika fort en vanlig utställning och att det satte in lite fler domare. Det är ju lite halvtrist ibland att det skall ta från tidig morgon till sen kväll alltid alltid... TIll resultaten då..jag är väldigt nöjd och det gick klart över förväntan. Jag har inte så mycket att ställa för tillfället för många har ungar är parade dräktiga eller liknande så jag har fått skrapa ihop lite i gömmorna här för man vill ju inte missa att åka hihi har ju blitt som ett litet måste det här att åka och träffa alla goa folk man känner! jag hade 5 djur med mig och för ovanlighetens skull fler MED hår än utan!! vet inte om det har hänt innan hihi...Fabian blev BIR-R skinny med CERT, och Uspeh (Musse) fick sitt första CERT :D Bland dom håriga blev det oxå bra. Ställde min crest hane för första gången men han hade en väldigt dålig dag...hihi helt chockad av omgivningen och försökte krypa ihop i nån slags hukande boll ställning så han visade sig inte riktigt från bästa sidan! 87 poäng blev resultatet och det får man väll under omständigheterna va nöjd med. Min greyhane Hero slog till på 90 poäng CERT och blev uppkallad för BIR -R. Amber Flame gjorde det igen!! Hon blev 1/5 CERT och tog BIR-R!! Jag är jättenöjd! Här hemma har det blitt bebbar! Beauty har fått 5 fina skinnybebbar 3 honor och 2 hanar! Piggare kull har jag nog aldrig sett! Skall försöka fota lite djur, är så efter med hemsidan nu, men ibland får man sätta övriga livet i prioritet! Skall se om jag hinner lite senare! .. Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards