Alla inlägg den 12 juni 2008

MM

Av Helena Rehnström - 12 juni 2008 10:39

Är det nån som har fått MM i lådan än?? Nån sa att dom brukar få den på torsdagar och det är det ju idag, men jag kommer inte hem förän ikväll och kan kika i lådan :S:S:S Det är ju mitt första nummer och jag är supernervös!! Hoppas verkligen det blev ett bra nummer och att folk kommer gilla den. ;P På djurfronten är allt bra. Har fått reda på att pappan till min agouti kull var Sch Happy Days Handa Tancil vilket var en kul överaskning. Det visade sig att honan fött inne hos hanen förra kullen och dessvärre hunnit bli omparad, och nu fick jag då 3 söta små agouti liv "på köpet" utan att varken jag eller förra ägaren visste om det.! :D Mamma och busar mår bara bra! Till min stora stora lycka är Bullertina dräktig med Flash! Hon var sista honan som gick med honom och jag kunde bara drömma om att det skulle ha hunnit ta! Men tjock och go är hon nu och min nervösa nerräkning börjar om ett par veckor. 

Titta så fint V och behåring man kan ha nu när man e dräktig....hihi 

Ovido - Quiz & Flashcards