Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Helena Rehnström - 13 juni 2008 15:43

Fick inte hämta henne på djursjukhuset när jag skulle. Temp på för närvarande 34 grader nått :S Piggare och vissa värden gått upp, men tempen farligt låg. Hon får stanna i kuvösen och värma sig några timmar till... Hoppas på lite bättre besked vid 17 tiden... :(

Av Helena Rehnström - 13 juni 2008 12:12

Visst är det ironiskt när man lägger ut en bild på fina Bullertina och sen dess har man spenderat sin til hos en Veterinär igår kväll och på djursjukhuset hela förmiddagen med henne. Hon är för tillfället inlagd på Helsingborgs djursjukhus och utgången är väldigt oviss :´(  Det lutar nog åt att jag kommer förlora henne :´(


Idag har många fått MM  :D Jag får dock inte se min förän efter kl 17 och jag är jättespänd på hur den blev :D




Ovido - Quiz & Flashcards