Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Helena Rehnström - 11 juli 2008 22:53

Sitter på nålar för tillfället och våndas över att inte vara på SM! Och inte blir det bättre av att det haglar in sms hela tiden från festande, glada och skojjande vänner som e där !!!! IHHHHHHH vill va där jag mä :´( böööööl

Av Helena Rehnström - 11 juli 2008 21:51

Rubinas efterlängtade kull såg precis dagen ljus!! 4 st skinnyhanar och en lakelandhona! fina, tjocka, pigga och allerta! Mamma Rubina mår superfint och glufsar gräs och maskros för tillfället! Pappa till kullen är Villa Ängtorps Krakel spektakel. :D 3 de golden, en svart hane och en typ black golden lakelandhona.....

Av Helena Rehnström - 11 juli 2008 17:46

Usch vad jag är avundsjuk på alla som skall och eller är på väg till Sm nu.. avlevererade Anna och alla våra djur i Båstad för vidare resa mot SM innan i eftermiddags. Fy vad det känns trist nu :´( Vill ju oxå vara med...... menmen...jag får va hemma och passa dräktiga tiken, och ser väldans fram emot mina valpisar :D Tror förvisso inte dom kommer komma förän i miten på nästa vecka, men säker kan man ju aldrig vara. Kika gärna in på sidan sen när dom har anlänt och jag lägger in en massa bilder :D:D www.imargos.se

Hur som helst vad skulle man gjort utan vänner?? Jag kunde inte åka till SM och alla har ställt upp nått fantastiskt för mig! Tack alla!! Ett speciellt megtack till Anna och Vickan som utan tvekan tar med mina djur, sköter och visar dom till mig och fixar leveranser och allt annat som jag skulle gjort! TUSEN tack vänner! Ni e guld värda! 

Ovido - Quiz & Flashcards