Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Helena Rehnström - 16 juli 2008 20:06

Nu är dom ute mina labradorvalpar!! Llång och jobbig natt kombinerat med en jbbig dag gör att jag är fullstäändigt slut och ser nu fram emot en dusch, mat och sova! Saffy och valpar mår fint. Slutresultatet blev 3 gossar och 3 töser! Tusen tack till vännen Ingalill som ställde upp som stöd och hjälp under hela dagen! 

Av Helena Rehnström - 16 juli 2008 07:06

Just nu går ögonen i kors på mig. Måtte valparna komma idag! Orkar inte längre.. Har inte sovit ordentligt på 3 nätter nu och inatt var katastrof. 30 min i stöten lite då och då, ut med hunden var timme hela natten. Hunden har ju det klart jobbigare än mig, hon kan ju knappt ligga och hässjar i 190 hela hela hela tiden! Nä! Håll tumme att dom tar sig ut idag för nu orkar jag snart inte längre!

Ovido - Quiz & Flashcards