Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Helena Rehnström - 12 augusti 2008 08:48

Har inte själv fått MM i min hand som vissa fått redan men har fått reda på att jag gjort en supertavla i numret. Tror det beror på flertalet dator och dokument kraschar som gjorde jag fick börja om flera gånger. Jag satt dessutom med MM 1-1,5 vecka in på min semester och engagemanget var kanske bara på 90% då jag egentligen vill ha semester från just det slags jobb som jag nu fick sitta med ändå ;P Och därimellan fick jag valpar...

Det som blev fel var Godkända uppfödarnamn från Pernilla där dom nya namnen inte bytte ut dom gamla. Rätt namn som borde publicerats är:


SMF 425 Tindragårdens ,Camilla Bergenstav 

SMF 426 M&M ,Maria Grundberg 

SMF 427 Ivrigs Ingrid Sandhagen ,Alice Furster 

SMF 428 Meles , Kerstin Alftin 

SMF 429 Stormviskarens ,Anna Ranvide  

 Hoppas inte dessa blev ledsna, jag vet ju själv med vilken iver man slet upp MM för att kolla om sitt namn stod med när jag själv sökte.

Ber om ursäkt för detta!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards