Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Helena Rehnström - 17 augusti 2008 19:16

Det finns en del nya bebbar hos syrran. Några ligger på till salu och det finns även en ny kull mellan Freja och Min hane Prince. (blir nästan helamerikans stam då Prince är 75 % och Freja 100%) Kika gärna in på sidan...


http://www.varemis.imargoscavies.se/

Av Helena Rehnström - 17 augusti 2008 09:38

Igår var det utställning i Laholm. Det var en trevlig dag med fint väder och helt underbart att det var klart så tidigt! Jätteskönt att komma hem i vettig tid. Dessutom när man har valpar och vill hem till dom. Jag är mycekt nöjd med resultaten. Gucci som utställningsdebuterade fick lysande kritik, dock ej BIR placerad men väl ett CK blev det :D Farovia vann sin klass och fick CERT. Sen hade Klair och Ymer gått upp i championklass sedan anmlan så helt plötsligt stod jag med 3 st i championklass och ingen i dom andra....hihi jag som tyckte jag hade plannerat anmälan så bra. ;) Det slutade iallafall med att Ymer blev BIR och slutligen även BIS 8!! Klair fick CK. O´Rakel blev Bästa Ost. Så jag är nöjd och glad med dagen! E lite sur för jag hade avtalat ett köp på en ny kamera (lika jag hade innan) med en säljare som skulle posta den med postförskott på torsdagen. Jag har farit i mataffären och trakasserat dom efter paketet sen i fredags. Då kommer det ett mail att tyvärr kom det en kille och hämtade dom i torsdags så dom är sålda! Vad är det för djävla stil! VI hade ju avtalat att jag skulle köpa! Skitsur vart jag och nu är jag ännu mer efter med bildtagning! Vad göra nu?....

Ovido - Quiz & Flashcards