Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Helena Rehnström - 6 januari 2009 19:51

Börjat bläddra igenom lite material till årsboken nu och kollade igenom kuverten som jag fått av Pia. Insåg till mig förskräckelse att vissa hade postat disketter! :S:S:S Jag har nog inte haft diskettstation på mina datorer på 6-7 år :S:S Har ingen aning om hur jag skall lösa detta då jag inte känner till nån som har kvar en diskettläsande dator. Så ni som skickar i fortsättningen, för guds skull skicka inga disketter :S hihi....


Maila dom gärna på arsboken@svenskamarsvinsforeningen.se eller bränn på cd eller dvd skiva :D


till MM.... Har inte fått in nått material till temat denna gången. altså Burar och inredning.  Så fila gärna ihop nått trevligt och skicka med lite inspirerande bilder!! ;D



Ovido - Quiz & Flashcards