Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Helena Rehnström - 22 januari 2009 11:02

Äntligen har min dator kommit tillbaka från lagningen! Har några dagars installerande och fixande innan jag kan köra fullt ut på den men nu finns det ljus i änden av tunneln iallafall... Kan säga att jag är evigt tacksam för att jag vid inköp av denna imac inte snålade med kulorna utan drog till med en 1000 lapp extra för den extra långa garantin (som går ut 19 mars). För nu bytades skärm (dator och skärm är ju i ett på en imac) , moderkort och dvd spelare. Kanske i runda slängar 12-13 tusen som den blev lagad för.  HUA!!!

Ber om ursäkt till alla som mailat om det tagit tid för mig att svara eller varit korta svar, för lånedatorn jag har hemma fick jag aldrig iordning mailen på . Kunde ta emot dock inte skicka. så antingen fick jag svara när jag var vid annan dator eller från min telefon...

Hoppas på att komma i ordning med dator och mitt "liv" inom kort. Idag åker 4 djur till England! 


Ovido - Quiz & Flashcards