Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Helena Rehnström - 25 januari 2009 19:45

Vill bara lägga en påminnselse till er som plannerat få med sina djur i årsboken. Jag jobbar på för fullt med den nu och det är dags att ni skickar in djuren inom en snar framtid. 

Tackar på förhand

Eder Årsboksredaktör ;P 

Av Helena Rehnström - 25 januari 2009 01:08

Har fått glada mail idag att djuren jag exporterade till England har kommit fram och mår bra! Har varit rätt nervös för dom och nu känns det kanon. Dagen har annars varit lång och med mycket jobb. Började morgonen med att åka och köpa en pall spån. Körde 2 rundor och fick in 11!!! balar i min bil första rundan och 7 andra. Ford Focus kombi säger jag bara!! Sen vid 13 tiden så gav sig jag, syster och en något hoppande icke medgörlig lastbil  ner mpt hörby för att hämta hö. Det blev en lång dag med några stopp och lastande och avlastande på diverse ställen. Men fick några timmars trevlig kvalitetstid med min syster så det var kanon, även om det nu blev i en lastbil... Har fotat Muffins kull men kom på att jag har ju inte nått hemsida program i min dator än så jag kan inte uppdatera hemsidan än ... lägger in den här istället...


Ovido - Quiz & Flashcards