Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Helena Rehnström - 15 januari 2008 22:26

Finaste Underbara Ariel hade somnat in när jag kom hem idag :´( Hade laddat upp med en massa godsaker för vidare tvångsmatning, men hann inte. Jag får trösta mig med att det gick fort iallafall :( Hon var hur pigg som helst i går kl 11.30 när jag matade och stack till jobb, och nu finns hon inte mer....:´(

Av Helena Rehnström - 15 januari 2008 14:57

När jag kom hem från jobb i går kväll runt 21 så såg jag att fina Ariel hade kastat sin kull och inte var nått pigg. Avvaktar tills ikväll och ser hur det går, återkomer om det.:´(...skitledsen blev jag då Ariel är en fantastiskt vacker lakelandhona som var dräktig med Brand och dom ungarna hade jag sett massor fram emot :´(

Ställde klockan och har farit upp ca 4 gånger under natten och kikat till Ariel och då hade Farovia passat på att föda....Ytterligare en förstagångs mamma som klarade allt galant! :D Och nu fick jag tji för alla honor i senaste kullarna för nu blev det 4 pojkar ;) Skall försöka hinna fotografera dom ikväll. Samtliga kommer troligen att vara till salu! Ymer är pappa till Kullen.

Ovido - Quiz & Flashcards