Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Helena Rehnström - 22 januari 2008 21:42

Inatt när jag var uppe och tittade till Carrie såg jag till min fasa och stora förtvivlan att hon hade somnat in :´( Carrie var en stor personlighet som alltid stod och tiggde och skulle pussas på kanten i buren. Jag kommer sakna henne otroligt mycket och är väldigt ledsen över att jag inte fick nån unge att spara efter henne..Vila i frid Vännen :´(Aethras öroninfektion är lite bättre, hon går fortfarande med huvudet på sne och balansen är lite sisådär emellanåt men  pigg och äter som vanligt och jag kämpar på med penicillinet och hoppas hon skall vara bra snart..Leifa är konstaterad dräktig idag med Ove. Elissa borde få sina bebbar inom en snar framtid, hon har gått 10 dagar över from jag satte ihop henne med Flash. Pipa är väldigt tjock och förväntas föda 7 februari. Har kanonkullar på G men önskar att jag inte hade det...för tillfället känns det som om jag bara har otur och att dom kommer kasta och dö allihop :´(...Men nån gång måste det ju vända!  Kommer lägga in lite nya tillsalu djur på hemsidan nu, fotade idag och får se om jag får in dom ikväll eller imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards