Alla inlägg den 29 januari 2008

Av Helena Rehnström - 29 januari 2008 11:41

Pipa passade på att föda imorse! Blott 66 dagar gången...Hittar i buren en suuuper bredskallad vrål söt goldenagoutihane...jättedöd, sprang ner och klädde mig och ut med valpen för att undvika olyckor, Pipa satt och käkade och såg inte alls ut som om det var fler på G just då...Snabbt upp igen, och HUR hon nu hann detta begriper jag inte men tror ni inte hon slängt ur sig 4 ungar till på den lilla tiden jag var ute.. 2 döda till och en jag fick ingripa ta hinnan på ....och jösses vicken chock jag fick...DÖD såklart, fann jag det sötaste i skinnyväg jag sett!! EN grov stor hane med en och en halv gång så bred och kort skalle som den första som bara den var jättefin!!! Snacka om att bli snuvad på konfekten!! Lever gö en söt golden hona och en hane hann ej se färg för jag fick köra till jobb...Skriver mer om dom senare! Bif en bild på den första döda ungen så kan ni föreställa er hur den som var ännu finare och naknare såg ut och hur ont i mitt hjärta jag har för att inte fina denna guldklimp vid liv :´( Pipa mådde bra när jag åkte, och det är ju det viktigaste hur man än vrider och vänder på det...

Obs ungen är död, känsliga bloggläsare varnas ;)

Ovido - Quiz & Flashcards