Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Helena Rehnström - 24 januari 2008 22:10

Antar att man får se det så...inga nyheter är goda nyheter.

Aethras öroninfektion fortsätter men är iallafall inte värrre. Pipa är tjock, Elissa har inte fått än och jag springer upp och ner för trappan upp och tittar till henne hela tiden. Får hon inte snart kommer jag slita ut trappan så vi får bygga en ny :S Har en del av småhanarna bokade nu som jag inte hunnit lägga ut än men skall försöka få ut dom på hemsidan på söndag. Kör uppåtlandet på fredagkväll för utställningen på lördag. Kan inte säga direkt att jag är megasugen på att åka men får ju träffa trevliga folk så jag får väll se det som en nöjestripp :D:D:D En av valparna flyttar på söndag och det kommer att bli tungt. Hade 2 potentiella köpare på andra valpen men dom har backat bägge 2 så nu står man där med en kvar ändå...både kul och trist...Skriver mer efter helgen eller om nått inträffar! Ha de! 

Ovido - Quiz & Flashcards