Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Helena Rehnström - 28 januari 2008 23:40

Hann fotografera lite av dom nya djuren idag och även nya bilder på dom lakelandhonorna som jag har haft standby och nu bestämt mig för att behålla. Lagt in dom under honor :D kommer fortsätta att uppdatera sidan imorgon med lite bebisbilder och till salu djur, kommande och födda kullar...

Har anmält till Landskrona nu ikväll. Hoppas verkligen inte hjälpdomaren går in än en gång på skinnysarna, lite surt när man anmäler för engelska domare och så får man en svensk hjälpdomare (no offence till domaren i fråga, utan principen)... Exakt samma visa var det i Skivarp sist Sydväst hade engelska ju, man anmälde glatt för att det var engelska domare och så blev det svensk hjälpdomare :/...Skulle vilja veta i förväg för det hade avgört om det var lönt att "Anmäla eller icke anmäla" för min del ;) 

Sååå ja nu har jag fått gnälla av mig lite ;);) Natti natti! 

Ovido - Quiz & Flashcards