Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Helena Rehnström - 3 februari 2008 00:40

Usch va tungt allt e nu...nu får det hända nått skitkul snart, har varit vråldeppig i 2 dygn nu!! Aethra är som innan, kämpar med Baytril, Ögonsalva och ögondropparna vilket hon inte uppskattar...får även rensa mat i munnen på henne flera gånger om dagen... Börjar tror att hon aldrig kommer att bli bra :´( Min ryska skinnyhane Uspeh...fråga mig inte hur det uttalas!!! här kallas han Musse, har åkt på massivt stryk och har ett megasvullet ovanlår och en rejäl böld på kinden... Fast lite trevligt har oxå hänt...Olivia födde igår.:D ett styck välskapt flickebarn på 122 gram. Även denna födsel tidigare än räknat i detta fall på 65 dagen..GOldenagouti ev golden och lite white...standby ett tag. Mamma och bebbe mår bra :D Pipa och hennes små mår oxå bra än så länge och det är ju skönt!! VÄntar lite fina barn MED päls oxå ;) Obsessions Blue Vanilla är rätt bra dräktig med MIn maffiga mörka tyska greyhane Hero, spännande!! Sch Imargos Ea (DE golden) väntar fina bebbar med en Buffhane med Cadillaac bakgrund! Kännde att OM jag nu skall fortsätta med Goldens så vill jag reducera all tråkig pigmentering på öron och fötter, så därav valet att blanda in buff...får ju leva med färgen några generationer, men det får det vara värt! ! Har även bokat 3 nya honor från maria Hjort som dessvärre skall lägga ner sin goldenavel! ser fram emot att få hem dessa flickorna! Har satt ihop Leia med Fabian, och har ltie parningsplannering att ta tag i nu kommande veckor....många honor som skall ihop med hanar... Vill avsluta med att grattulera mina 2 av mina kära syskonbarn Nina och Billie på deras 20-års dagar!! har varit på kalas hos dom ikväll (eller blir ju igår ;) och vet att dom e ute och far på stan och festar loss och hoppas dom har haft en SUPERkul kväll!! Nu har ni ju varit 20 år i hela 40 minuter!! Kramar till er! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards