Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Helena Rehnström - 13 februari 2008 23:37

Lyckan varade inte länge...verkar inte spela nån roll med vad jag ger Aethra det fastnar inte.... Det jag matar upp henne över dan försvinner ganska fort igen, fast jag matar på nätterna oxå (inte lika ofta som på dan men nån gång)

hade hoppats på kanske 30-40 grams uppgång nu men  akc så fel jag hade...hon SER lite tjockare ut inte riktigt lika eländig men vågen säger nått annat...Ska gå upp ett par gånger i natt och ge henne..och hopaas det ser bättre ut på vågen imorgonbitti än i morse! :( Jag tar tacksamt emot ALLA tips på vad ge för snabb viktuppgång!!! Får förhoppningsvis min nyinköpta mixer imorgon så skall här mixas broccoli och diverse som skall trattas i henne oxå...ovanpå allt annat. Man inser hur vrickad man är när man anländer på jobb kl 12 med en liten plasttransport med grisen i och 2 fulla bärkassar och en ryggsäck, BARA med grejjor till lilla marsvinet :S:S:S:S ........Tusen tack alla som skickat mail och stöttar via inlägg!! vet inte hur jag skulle orkat kämpa på annars!!!  och ÄN ger jag mig inte ;););) bara att mata på  ;)

Ovido - Quiz & Flashcards