Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Helena Rehnström - 22 februari 2008 15:56

Mycket har hänt senaste dagarna, så jag har inte hunnit skriva.

Blue vanilla har fött... 2 st grey honor. 2 stora dödfödda blev det oxå. Bebisarna verkar inte riktigt fatta hur man diar för Vanilla var rätt tagen efter förlossningen och låg hela dagen. Har inte ork och tid att ta 2 nappisar nu men Aethra och allt så vi får väll se hor det löser sig. Aethra som hade gått upp så bra rasade igen, ner på noll, men har nu efter ett par dagar ingen kommit upp till där hon var igen...Mår ganska bra :D Har satt ihop lite honor med hanar och uppdaterat kommande kullar och födda kullar. Har även fått ut bilder på alla utom en av goldengänget från danmark. blev lite suddiga bilder för jag försökte ta utan blixt och på stativ...det gick inge vidare. Uppdaterade bilder även på vissa av dom andra djuren....Pina colada, Victoria, Verginia, Malibu, Uspeh "Musse" osv...skall försöka piffa till lite till. Skall på dop imorgon sen har jag resten av helgen ledig och skall passa på att slappa och mysa lite, städa lite och kanske ta lite bilder till ;) Börjar närma sig födsel för Baika, 1,5 vecka kvar bara tills nerräkning. Vanilla Coke har blitt parad av Krakel den 19e och jag håller alla tummar och tår för skinny.... och lakeland ;) Pettar är oxå söta MEN det är ju skinny jag avlar ;P Ikväll blir det Lets Dance, skal sitta klistrad i soffan och hejja på favouritmegapuddingen Matte såklart!! ;) Trevlig helg!!

Ovido - Quiz & Flashcards