Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Helena Rehnström - 28 februari 2008 19:27

Ja, hur många gånger har man inte sagt detta. Lika så, – På måndag skall jag börja!...Nä nu får det vara nog. Fick världens psykbryt på mig själv och min vikt igår! Nu skall här gås ner i vikt. Känns som om det skulle behövas gå ner en 100-150 kilo för tillfället!! Underbara kollegan P hakade på med och vi har avklarat första dagen av vårt lite bättre mående! Dagen började bra med att massören kom med typ 1,5 meter superkladdig mumsig smaskig saftig vetefläta med madelmassa och annat gott i. Vi sa så klart Nej!, inte för jag är nått kakmonster men men .....Nej! är en bra start och nu när dagen går till sin ända så är jag stolt över mig själv och har energi jag inte känt av på mååånader.! Att jag vårdat och slitit med sjuka djur har ju inte gjort min situation bättre på senaste tiden och den egna hälsan har kraftigt få ta stryk och kommit i 2:a om inte 6:e hand!...Håll tummar att jag orkar kämpa på! Har en lång väg att gå! Börjar krypa mot en babyboom här då inte mindre än 5 honor skall få småttingar inom ett par veckor! Utställning till helgen och jag har inte förberett något alls än, men har jag samma energi imorgon som jag haft idag så fixar jag nog allt på ett nafs ;) ;)


Ovido - Quiz & Flashcards