Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Helena Rehnström - 10 februari 2008 21:45

Puh vicken stressig och händelsefylld dag jag har haft!! Började morgonen med att städa som en tok och valpköpare anlände kl 10. E väldigt glad för den delen att det var en stressig dag annars hade jag nog bara suttit hemma och bölat för att min fina valp Leo flyttade och för att jag nu är helt säker på att jag inte klarar Aethra :´( Höll på med valpköpet till kl 12, då var det dags att slita till sig alla transporter jag kunde hitta och slänga mig i bilen, hämta Anna, Starlights på väla susa till båten och över till danmark! Vi hämtade alla djuren från Maria...blev en HEEEEEEL del!! och körde hem...När jag väl kom hem hade jag trevligt besök av en familj som skulle bli med sina första grisar!! Sen kom systersonen och skulle städa burarna!! JÖSSES..jag har ju inte hämtat spån!!! SKIT oxå...hade 65 % av en ball...räcker inte länge..Satte mig i bilen för att köra och jaga...inte lätt kl 17 en söndag!! Ringde vännen Angelika som tack och lov kunde undvara mig en bal!! :D Tusen tack vännen!! Sen pterstod att husa in ett 20 tal djur när jag kom hem...hur skulle detta gå till??? en hel del flyttar ju till helgen men ändå..!! har knåpat hela kvällen...och nu är alla i nya inkvarteringar...några var lite medtagna och det är skumt för vi har bara rest i ca 1,5 timme....flera djur som var lojja nu efter vi kom hem....vi får se hur det går....skriver mer imorgon....tjing


Ovido - Quiz & Flashcards